Subject: RE: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: Eesti Massööride Liit <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 30 Jan 2024 14:50:50 +0200

Tere päevast!

Saadame Eesti Massööride Liidu vastuse arvamuse avaldamise 
väljatöötamiskavatsusele.

Parimate soovidega

Gerlin Maripuu

Asjaajaja

Eesti Massööride Liit

53494453

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.massaaziliit.ee <http://www.massaaziliit.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 29, 2023 2:08 PM
To: Eesti Parameedikute Liit <[email-masked]>; Eesti Massööride Liit 
<[email-masked]>; Riigikogu sotsiaalkomisjon 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; 
Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Ootame tagasisidet 31. jaanuariks 2024. e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 29.11.2023

Registreerimise number: 1.2-1/4200-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee